Servis

Pneuservis

  • Odborná výměna pneumatik včetně speciálních rozměrů
  • Uskladnění sezonních pneumatik nebo kompletů
  • Ekologická likvidace Vašich ojetých pneumatik zdarma
  • Plnění pneumatik dusíkem
  • Kompletní diagnostika TPMS, skladem senzory pro kontrolu tlaku na všechny značky automobilů

DEMONTÁŽ A MONTÁŽ

demontáž a montáž

Demontáž a montáž pneumatik provádíme na kvalitních strojích německé výroby Hofmann s podpůrným ramenem a automatickou hlavou. Běžně přezouváme kola extrémních rozměrů, pneumatiky se systémem Runflat nebo sportovní automobily které mají pneumatiky s nízkým profilem a hodně široké, např. Ferrari, Lamborghini nebo Chevrolet Corvette.

VYVÁŽENÍ

VYVÁŽENÍ

Vyvážení provádíme na kvalitních vyvažovačkách německé výroby Hofmann s automatickým načtením velikosti ráfku a přesným umístěním závaží. Tento plně automatický systém eliminuje možné chyby pracovníka při vyvážení. Spolu se speciálním upínáním kola Haweka se jedná o nejlepší způsob správného vyvážení bez následných reklamací i u extrémně velkých a širokých kol. Závaží používáme v top kvalitě, také německé výroby sladěné i barevně s barvou disku a ukryté za loukotí, takže ve většině případů ani není vidět.

SENZORY TPMS

SENZORY TPMS

U systémů s kontrolou tlaku pomocí senzorů TPMS (tire pressure monitoring system) provádíme u všech takto vybavených vozů kompletní diagnostiku senzorů, resetování a spárování s automobilem. Vedeme skladem senzory pro všechny značky a modely aut. Jejich programování provádíme na počkání. Jsme držiteli certifikátu o absolvování odborného školení o měření a monitorování tlaku pneumatik. Pro lepší funkci systému hustíme pneumatiky vždy dusíkem.

Brzdové centrum

  • Profesionální kontrola Vašeho brzdového systému včetně kompletní diagnostiky
  • Změření stavu brzdové kapaliny
  • Výměna brzdové kapaliny a brzdových segmentů na počkání
  • Odstranění zvukových projevů jako je pískání a drnčení při brzdění

DIAGNOSTIKA BRZDOVÉHO SYSTÉMU

DIAGNOSTIKA BRZDOVÉHO SYSTÉMU

Provádíme kompletní diagnostiku brzdového systému, vymazání původních intervalů výměny brzdových destiček a nastavení nových. Měříme stav brzdové kapaliny. U automobilů s elektrickou ruční brzdou po výměně destiček tuto funkci správně nastavíme.

VÝMĚNA BRZDOVÝCH SEGMENTŮ

VÝMĚNA BRZDOVÝCH SEGMENTŮ

Odborně měníme a opravujeme brzdové segmenty, jako jsou destičky, kotouče, brzdové hadičky a brzdové trubičky. Běžné výměny provádíme expresně na počkání. Používáme pouze kvalitní komponenty renomovaných výrobců, jako jsou TEXTAR, JURID, BREMBO, ATE a pokud to lze, vždy dodáváme shodné díly s originální výbavou.

VÝMĚNA BRZDOVÉ KAPALINY

VÝMĚNA BRZDOVÉ KAPALINY

Víte, že brzdová kapalina se musí měnit každé 2 roky? Je to proto, že brzdová kapalina pohlcuje vzdušnou vlhkost a tím se snižuje její bod varu. Při brzdění vzniká teplo, kapalina se extrémně zahřívá, a pokud její teplota překročí bod varu, snižuje se brzdový účinek, a může se stát, že auto přestane brzdit úplně. Mnoho motoristů toto riziko podceňuje.
My Vám změříme bod varu brzdové kapaliny a na počkání kapalinu vyměníme za novou plně automatickým přístrojem ATE, který starou kapalinu zcela nahradí za novou, a to i u novějších vozů, které mají brzdový okruh propojený se systémem jízdní stability, ABS, ASR a dalšími. U moderních automobilů tedy již nelze vyměnit kapalinu běžně známým způsobem, kdy jeden našlapuje pedál a druhý povoluje odvzdušňovací šroubek.

Geometrie

  • Kontrola a přesné seřízení geometrie
  • Diagnostika a vytisknutí protokolu

PROČ SEŘÍDIT GEOMETRII

PROČ SEŘÍDIT GEOMETRII

Správnost seřízené geometrie určuje postavení kol (odklon a sbíhavost) vůči vozovce. Kontrolovat by se měla alespoň jednou za rok nebo vždy, když máte pocit, že ta díra v silnici, kterou jste vymetli, byla už moc veliká. Špatnou geometrii nejlépe odhalíte na nerovnoměrně a podezřele rychle sjetých pneumatikách. Díky správně seřízené geometrii předejdete celé řadě zbytečných komplikací.
Dobrá geometrie náprav je totiž důležitá pro zachování životnosti pneumatik a přesné ovládání vozu, které je nezbytné pro bezpečnou jízdu.

PŘESNÉ ZAMĚŘENÍ

PŘESNÉ ZAMĚŘENÍ

U nás máte jistotu přesného zaměření a správného seřízení geometrie na kvalitním 3D zařízení Hofmann, které nám ani nedovolí chybovat a geometrii nastavit špatně. Před vlastním seřízením také kontrolujeme stav podvozku Vašeho auta, odhalíme případné vůle v čepech a ramenech náprav.
Pečlivě také dbáme na to, aby byl volant po seřízení přesně s osou jízdy, proto před předáním auta zákazníkovi ještě provedeme krátkou zkušební jízdu.

SEŘÍZENÍ, VYTIŠTĚNÍ PROTOKOLU

SEŘÍZENÍ, VYTIŠTĚNÍ PROTOKOLU

Po ukončení prací vytiskneme zákazníkovi protokol, kde je vyznačen stav geometrie před změřením, červenou barvou označeny špatné hodnoty, vedle černou barvou jaké mají být správné hodnoty a za tím zelenou barvou hodnoty po kompletním seřízení. Tak máte Vy jako zákazník jistotu, že máte geometrii dobře nastavenou a že již nebude docházet k nestejnoměrnému a rychlému opotřebování pneumatik, které by se následně prodražilo nutností vyměnit pneumatiky za nové.

Opravy litých kol

  • Provádíme opravy litých kol včetně rovnání, leštění a lakování
  • Příznivé ceny opravy stanovené individuálně dle rozsahu prací

ROVNÁNÍ

ROVNÁNÍ

Vzhledem k nepříliš dobrému stavu našich silnic se může stát, že po projetí nerovnosti na vozovce dojde k deformaci disku kola. Následná jízda s takovým kolem může být nejen nepříjemná přenosem vibrací do volantu, ale chvění také poškozuje ložiska kol, ramena a tlumiče. Není vždy nutné kupovat drahé nové kolo.
My Vám zkontrolujeme rozsah poškození a odborně posoudíme, zda lze ještě takový disk bezpečně opravit bez ztráty pevnosti, a pokud je to možné, disk odborně opravíme. Cena takové opravy se pohybuje od 1 000,- Kč do 1 500,- Kč bez DPH podle rozsahu poškození.

LAKOVÁNÍ

LAKOVÁNÍ

Také se Vám stalo, že jste odřeli kola při parkování, nebo při zajíždění do úzkého podzemního parkoviště někde v centru Prahy? Na kolo se pak nemůžete ani podívat, jak je ošklivé. My provádíme opravu lakováním vždy jen té části, která je poškozena, a to tak, že ani většinou nepoznáte, kde byl lak poškozený.
Cena takového lakování se pohybuje od 400,-Kč bez DPH. Pokud je nutné lakovat komplet celé kolo, cena se pohybuje od 1 500,- Kč do 2 000,-Kč bez DPH.

LEŠTĚNÍ

LEŠTĚNÍ

Máte odřená kola, která mají leštěnou čelní plochu, a leštěný hliník je opatřen pouze bezbarvým krycím lakem?
Žádný problém. Disk kola přeleštíme a leštěný hliník ošetříme nanotechnologií proti další oxidaci.
Cena leštění se pohybuje od 400,-Kč bez DPH.

Rozšiřovací podložky

  • Odborná montáž rozšiřovacích podložek
  • Decentní zvětšení rozchodu kol od nás vylepší nejen jízdní vlastnosti a design automobilu, ale je i absolutně bezpečné
  • Naše rozšiřovací podložky mají homologaci a jsou schválené Ministerstvem dopravy České republiky

PŘED MONTÁŽÍ

PŘED MONTÁŽÍ

Chcete jednoduchým způsobem vylepšit vzhled Vašeho vozu a máte nepěkně zapadlé disky kol? U nás jednoduché řešení. Nejdřív zaměříme postavení blatníků vůči vnější hraně pneumatiky a litého kola a zvolíme rozšíření rozchodu tak, že kolo ještě nevylézá přes hranu blatníku nebo nárazníku podle schválených norem, které možnost rozšíření povolují.
Naše rozšiřovací podložky od firmy SCC jsou vyrobeny v Německu a jsou schválené i pro montáž a provoz v České republice. Jejich použití je tedy zcela legální a v souladu s předpisy.

MONTÁŽ

MONTÁŽ

Samotná montáž je pak hotová zhruba do 30 minut. Samozřejmostí je důkladné očištění a promazání dosedacích ploch jak u náboje, tak u disku kola. Na všechny běžné značky a modely automobilů máme rozšiřovací podložky ihned skladem v různých šířkách od 3mm do 30mm odstupňované po pěti milimetrech. Upevňovací materiál včetně delších kolových šroubů, nebo svorníků je u nás také vždy skladem v dostatečném množství.
Máme i prodloužené pojistné šrouby proti krádeži kol. Veškerý materiál je německé nebo italské výroby od výrobců, kteří vyrábějí kolové šrouby jako originální výbavu.

PO MONTÁŽI

PO MONTÁŽI

Po montáži je hned vidět jak se vylepšil celkový vzhled Vašeho automobilu. Vozidlo je tak i stabilnější a má lepší jízdní vlastnosti, hlavně v zatáčkách. Dokonce se vylepší i komfort vozu. Protože podložky jsou vyrobeny z velice lehké ale přitom pevné slitiny hliníku a magnesia, nedochází k nadměrnému zatížení ložisek kol a dalších komponentů nápravy.
Po designové stránce sjednotíme i barvu podložky a kolových šroubů, tedy pokud máte např. černá kola, montujeme podložky i kolové šrouby v černém povedení. Povrchová úprava je u podložek šedý nebo černý elox a u šroubů černý nebo stříbrný pozink, takže je také zaručena výborná ochrana proti korozi.

Diagnostika

  • Zjištění závady diagnostikou BOSCH pro všechny značky automobilů
  • Vymazání a nastavení servisních intervalů
  • Vytisknutí protokolu s výčtem závad a historií

NASTAVENÍ SERVISNÍCH INTERVALŮ

INTERVALY

HISTORIE ZÁVAD

MONTÁŽ

KOMPLETNÍ KONTROLA

KOMPLETNÍ KONTROLA

Oprava čelního skla

  • Opravy prasklin čelního skla na počkání cca do 60 minut
  • Odborná oprava vrátí sklu původní pevnost a stabilitu
  • Vydáváme certifikát o odborné opravě, vozidlo tak projde STK

LOKALIZACE POŠKOZENÍ

LOKALIZACE POŠKOZENÍ

Využijte možnosti opravy čelního skla a to ve špičkové kvalitě a uchraňte své vozidlo před možným poškozením. S pomocí špičkové technologie kterou používáme je možné velmi kvalitně opravit autosklo bez ohledu na stáří a tvar praskliny a to až do průměru 10cm! Ve všech případech totiž nemusí být provedena pouze výměna autoskla, která vlivem lidského faktoru představuje pro vozidlo riziko poškození karoserie a možnost vzniku netěsností.
Navíc z připojištění čelního skla vám každá pojišťovna opravu praskliny uhradí ve 100% výši, tedy bez nutnosti hradit spoluúčast.

OPRAVA ČELNÍHO SKLA

OPRAVA ČELNÍHO SKLA

Pomocí kvalitní německé technologie PS Service Systeme, která je schválena i Ministerstvem dopravy ČR se dá opravou praskliny do 1 hodiny dosáhnout obnovení původní pevnosti a stability autoskla, aniž by musel být provedena výměna. Bez problémů opravíme i čelní skla se zabudovaným vyhříváním. Nelze opravit pouze praskliny, které končí přímo u okraje skla, protože z praskliny se nejdřív odsává vzduch a poté je do praskliny vtlačována opravná pryskyřice, a to pod tlakem 15 bar.

VÝSTUPNÍ KONTROLA

VÝSTUPNÍ KONTROLA

Po ukončení práce je prasklina pouhým okem takřka neviditelná, přesto není povoleno vyhláškou Ministerstva dopravy opravovat praskliny přímo v zorném poli řidiče. Po naší opravě vozidlo vždy projde STK, vždy Vám vystavujeme certifikát, kde vyznačíme, na jakém místě bylo sklo opraveno.

Autoklimatizace

  • Plnění a kontrola klimatizace osobních a dodávkových automobilů ekologickým chladivem R134
  • Recyklace a doplnění chladiva klimatizačního systému
  • Plnění detekční kapalinou pro zjištění úniku chladiva
  • Dezinfekce klimatizace ozonem

DIAGNOSTIKA

DIAGNOSTIKA

Připadá Vám, že klimatizace ve Vašem autě již nemá takovou účinnost jako dříve? Nemusí to znamenat závadu, protože běžný únik chladícího media bývá kolem 20% za rok. Většinou stačí pouze doplnit médium v rámci běžné údržby naším plně automatickým přístrojem. Ten nejdřív odsaje zbytek původního média, které vyčistí, přidá požadované množství nového a klimatizační okruh znovu naplní. K tomu přimísí speciální olej, který promazává prvky klimatizace kvůli delší životnosti a také detekční kapalinu.
Pokud byla ztráta tlaku způsobena netěsností, pomocí této detekční kapaliny dokážeme snadno lokalizovat místo úniku a případně provézt opravu.

ČIŠTĚNÍ A DEZINFEKCE

ČIŠTĚNÍ A DEZINFEKCE

Při každém plnění klimatizace pročistíme speciálním přípravkem vzduchovody kterými k Vám proudí vzduch do interiéru. V těchto rozvodech se usazují různé bakterie a plísně. Po jejich vyčistění rázem zjistíte jak je vzduch z klimatizace čerstvý a svěží.
Je také samozřejmě nutné včas podle výměnných intervalů měnit pylový filtr.

PLNĚNÍ

PLNĚNÍ

Pokud je vzduch v autě cítit například po cigaretách, nebo po různých plísních, provádíme dezinfekci interiéru ozonem. Ozon, který vyrábí speciální přístroj má na neutralizaci bakterií a pohlcení zápachů 1000x vyšší účinnost než chlor. Interiér Vašeho automobilu bude nejen vonět novotou, ale všechny zdroje zápachu budou zcela zlikvidovány.
Kompletní proces dezinfekce trvá maximálně 1 hodinu.