04/1997-02/2004 nepřímé

Informace o vozidle

Vozidlo Audi A6, S6, RS6 (4B) 1998-2005 kombi
EG-číslo E1*96/27*0051*..
Rozteč 5/112
Průměr náboje 57,1 mm
Zatížení nápravy přední/zadní 1060-1260 kg/1060-1200 kg

Materiál

Kolové šrouby pro plechové disky M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13
Kolové šrouby pro litá kola M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13 (model A6) kulová R13 pohyblivá (model S6, RS6)
Měření tlaku v pneu nemá

Originální disky a pneumatiky

Pneumatika přední nápravaDisk přední nápravaPneumatika zadní nápravaDisk zadní náprava
195/65 R15 91H 7,00x15 ET45,00 195/65 R15 91H 7,00x15 ET45,00
205/60 R15 91H 7,00x15 ET45,00 205/60 R15 91H 7,00x15 ET45,00

Informace o vozidle

Vozidlo Audi A6, S6, RS6 (4B) 1998-2005 kombi
EG-číslo E1*98/14*0051*..
Rozteč 5/112
Průměr náboje 57,1 mm
Zatížení nápravy přední/zadní 1245 kg/1200 kg

Materiál

Kolové šrouby pro plechové disky M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13
Kolové šrouby pro litá kola M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13 (model A6) kulová R13 pohyblivá (model S6, RS6)
Měření tlaku v pneu nemá

Originální disky a pneumatiky

Pneumatika přední nápravaDisk přední nápravaPneumatika zadní nápravaDisk zadní náprava
215/55 R16 93H 7,00x16 ET32,00 215/55 R16 93H 7,00x16 ET32,00
255/40 R17 94H 8,00x17 ET35,00 255/40 R17 94H 8,00x17 ET35,00

Informace o vozidle

Vozidlo Audi A6, S6, RS6 (4B) 1998-2005 kombi
EG-číslo E1*2001/116*0190*..
Rozteč 5/112
Průměr náboje 57,1 mm
Zatížení nápravy přední/zadní 1255 kg/1160 kg

Materiál

Kolové šrouby pro plechové disky M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13
Kolové šrouby pro litá kola M14x1,5x27 mm
Dosedací plocha kulová R13 (model A6) kulová R13 pohyblivá (model S6, RS6)
Měření tlaku v pneu nemá

Originální disky a pneumatiky

Pneumatika přední nápravaDisk přední nápravaPneumatika zadní nápravaDisk zadní náprava
225/45 R18 95V 7,50x18 ET20,00 225/45 R18 95V 7,50x18 ET20,00
255/40 R18 99Y 8,50x18 ET30,00 255/40 R18 99Y 8,50x18 ET30,00
255/35 R19 96Y 9,00x19 ET35,00 255/35 R19 96Y 9,00x19 ET35,00
Tento model má nepřímé monitorování tlaku v pneumatikách a nepoužívá tlakové senzory. Systém pracuje s údaji ABS nebo snímači otáček kol. Úbytek tlaku v pneumatice rozpozná na základě posouzení rychlosti otáčení jednotlivých pneumatik. Podhuštěné pneumatiky mají jiný průměr než pneumatiky správně nahuštěné a mají tedy odlišnou rychlost otáčení.
Pokud jsou pneumatiky vyměněny, nebo dohuštěny na jiný tlak, musí být systém resetován pomocí příslušných ovladačů na palubní desce.